zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Reklamacje
Reklamacje
 
 
W celu usprawnienia procesu zgłaszania reklamacji
przyjmowanie zgłoszeń odbywa się wyłącznie poprzez formularz reklamacyjny i
zajmuje się nimi Dział Handlowy

 

 
 
Reklamacje dotyczące niezgodności ilościowych, jakościowych oraz cenowych należy składać pisemnie na poniższym formularzu "Protokół reklamacyjny POL-MAK " (faksem lub e-mailem) najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Wyłącznie kompletnie wypełniony formularz będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w transporcie lub jej zdekompletowania, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego z udziałem spedytora, niezwłoczne powiadomienie pracownika Działu Handlowego oraz przesłanie protokołu faksem lub e-mailem.

Zgłoszone pisemnie reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni.
 
Reklamacje prosimy kierować do:
Działu Handlowego
tel. + 48 61 654 55 60
fax + 48 61 654 55 35
e-mail: reklamacje@pol-mak.com.pl
 
 
Protokół reklamacyjny POL-MAK