zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Reklamacje
ReklamacjeDo zgłoszenia reklamacji wymagane są następujące dane:

  • * imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamację
  • * nr faktury zakupu i data zakupu
  • * przedmiot reklamacji
* tel. kontaktowy
 
 
Reklamacje dotyczące niezgodności ilościowych, jakościowych oraz cenowych należy składać pisemnie (faksem lub e-mailem) najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w transporcie lub jej zdekompletowania, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego z udziałem spedytora, niezwłoczne powiadomienie pracownika firmy POL-MAK oraz przesłanie protokołu faksem lub e-mailem.
Zgłoszone pisemnie reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni.
 
Reklamacje prosimy kierować do:
Działu Handlowego
tel. + 48 61 654 55 60
fax + 48 61 654 55 35
e-mail: reklamacje@pol-mak.com.pl